fbpx
Selecteer een pagina

Klant
Verzamel­album

Jouw meest waardevolle businessboek staat vol met inzichten. Over jouw klant.
Jij schrijft het. Met een beetje hulp van mij. 

Weet jij waar je op moet letten?

Keer op keer geeft jouw klant je allerlei info. Over zichzelf. Over zijn proces. Over de keuzes die hij maakt. Over hoe je hem het beste kunt benaderen. En over hoe hij behandeld wil worden. 

Betere input voor het runnen van jouw bedrijf ga je niet krijgen. Maar ja, waar moet je dan op letten? En hoe onthoud je dat allemaal? 

Het Verzamelalbum helpt jou om de juiste dingen op te pikken en vast te leggen. Ik geef je de inspiratie, kaders, uitleg en ondersteuning. Ik vertel je waar je op kunt letten. Je hoeft het alleen nog maar op te schrijven. 

Degene die de klant het beste kent, wint de wedstrijd. 

Maar ik ken mijn klant al wel, hoor.

Logisch dat je je klant al kent. Je hebt natuurlijk contact. Via mail, persoonlijk of via de socials. En al die kennis over jouw klant heb je ergens in je hoofd zitten. Een heel vol hoofd.

Het is dus niet zo gek dat je die klantinzichten niet altijd paraat hebt als jij ze nodig hebt. En dat is zo zonde!

 

Of toch niet zo goed?

  • Je lanceert een nieuwe dienst. Maar er is weinig animo.
  • Je klanten kopen vaak maar één keer bij je. Daarna komen ze niet meer terug.
  • Je hebt nul inspiratie voor social media content
  • Je klant bleek toch echt iets anders te verwachten bij jouw dienst. En is nu niet tevreden.
  • Je klant stelt veel te vaak vragen. En dan niet inhoudelijk. Maar over het gebruik van het product, over het proces. En dan vooral over dingen die jij eigenlijk heel logisch vindt.

Daniëlle Bekker

Trainer | KlantOnderzoeker | Marketingstrateeg 

Na 2,5 uur had ik mijn ideale klant helder, kregen mijn producten ineens een concreet kader en vielen er puzzelstukjes op de plek. Maar wat vooral duidelijk werd, was dat de ontbrekende sleutel de “klantbelofte” was! Toen we die op papier hadden, viel alles op zijn plek.

Veronica Holtslag

Met de uitkomsten van het onderzoek hebben we het proces beter ingericht. Zo weten we nu wanneer het ‘spannend’ wordt. Dan hebben we aandacht voor de vragen en twijfels van de klant.

Remco Visschers

Ik ben super gemotiveerd door deze online training. Ik merk dat er voor nog flink werk aan de winkel is voor een gezonde relatie met klanten.

Yvonne Heijneman

WOW, Ik heb het Verzamelalbum Net Binnen. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan. 

Marleen Eppink

In het Verzamelalbum ga je aan de slag met:

Een klantprofiel

Veelgestelde vragen

KlantWoordenboek

De klantreis

Anekdotes verzamelen

En nog veel meer

Om je te helpen jouw klant nóg beter te doorgronden vind je in het VerzamelAlbum:

Vragen die je na laten denken over je klant

Videos, voices en pdf's met achtergronden en verdieping

Ondersteunende masterclasses over je klant kiezen en de klantreis

Voor de snelle beslissers

 

√ BONUS: Bewaar je je inzichten liever online? Dat kan in het bijbehorende Trello-bord.

√ LAAGSTE PRIJS: 69 euro.

√ TIJDELIJK GEEN VERZENDKOSTEN

Je krijgt alleen toegang tot bovenstaande bonus en prijs als je vóór 1 september bestelt.

Nee, het is Niet de zoveelste ONLINE TRAINING

(DIE WEER OP JE ONLINE BOEKENPLANK BELANDT)

Ik leer je niet alleen de theorie.

Natuurlijk. Theorie is belangrijk. En tot op zeker hoogte ook essentieel om goed aan de slag te gaan. Maar… het is niet zaligmakend. Want als je vervolgens niets met die theorie doet, ben je nog niet veel opgeschoten. Daarom ligt de focus in dit VerzamelAlbum ook echt bij aan de slag gaan. En in de korte Masterclasses, video’s, voices of bijlages die je bij een aantal opdrachten vindt, leer je meer over dat onderwerp.

Je kunt altijd en overal aan de slag.

Je hebt niet veel nodig. Geen laptop of fancy werkplek. Alleen dit boek, eventueel een mobiele telefoon en een pen. That’s it. Ga aan de slag in de trein, op vakantie of gewoon achter je laptop. Het kan allemaal. Geen gedoe met verloren inlognamen, vergeten cursussen ergens in een mapje in je inbox. Maar gewoon iets tastbaars. Ook wel een lekker.

Extreem veel waarde voor een lage prijs.

Ik geef al jaren trainingen over customer journeys en klantbeleving. Trainingen die steevast als uitstekend worden beoordeeld. De kennis, inzichten, tools en opdrachten die ik hierbij gebruik, breng ik samen in dit boek. Door het helemaal in eigen beheer uit te brengen, kan ik de kosten laag houden. Als bonus zitten er ook twee Masterclasses bij.

Een levend document.

Waarin jij iedere keer nieuwe inzichten over jouw klanten noteert. Als je jouw klant iets moois of wijs hoort zeggen. Als je een angst bij ze hoort of juist een aanname die jij uit de wereld wilt hebben. Je kunt het VerzamelAlbum steeds opnieuw erbij pakken en alle inzichten vastleggen.

Alles op één plek.

Wat zei die klant laatst toch? Welke woorden gebruikt hij? Je hoeft allemaal niet meer in je toch al volle hoofd te bewaren. Nee, je legt het straks vast in het VerzamelAlbum. Alles overzichtelijk bij elkaar. Zodat je het kunt gebruiken als je het nodig hebt. 

 

Ik wil ook alles over mijn klant op één plek verzamelen.

Veelgestelde vragen

Is het een soort knutselboek ofzo? Ik ben niet creatief.

Nee. Laat je schaar, pritstift en tijdschriften lekker waar ze zijn. Het enige dat jij nodig hebt, is een pen of potlood om mee te schrijven. 

Is dit ook iets voor mij als ik nog geen of weinig klanten heb?

Jazeker. Ook dan kun je met het Verzamelalbum aan de slag. Sterker nog. Het helpt je bij het maken van een stevig fundament voor jouw business, omdat het je helpt de klant als uitgangspunt te nemen. 

Is dit ook iets voor mij als ik nog geen ideale klant heb?

Jazeker. Laat je daar niet door tegenhouden. Via een QRcode in het Verzamelalbum kom je bij een korte masterclass over je ideale klant kiezen.

Moet ik dan weer gaan opschrijven hoe oud mijn klant is en wat zijn favoriete tijdschrift is?

Wees niet bang. Ik ga je daar niet mee vermoeien. We kijken sowieso niet heel erg naar de oppervlakkige dingen. We gaan vooral de diepte en de belevingswereld van jouw klant in.

Hoeveel tijd ben ik eraan kwijt?

Voor een vliegende start adviseer ik je om een dagdeel te reserveren om de eerste aanzet te maken. Daarna is het eigenlijk een work-in-progress. Iedere keer als jij iets leert of ontdekt over jouw klant, kun je het in het Verzamelalbum noteren. Dan heb je altijd alles bij elkaar. 

Wat als ik het niets vindt?

Als je niet blij bent met het Verzamelalbum, dan kun je het binnen twee weken ongebruikt retour sturen naar Het KlantenLab, Tav Daniëlle Bekker, Van Hogendorpstraat 6, 6904BW Zevenaar.

Wanneer ontvang ik het Verzamelalbum?

Jouw verzamelalbum gaat binnen 48 uur op de post.

Het Verzamel­Album!

  • Alle informatie over jouw klant overzichtelijk bij elkaar!
  • Ik vertel je waar en hoe je klantinzichten vindt.
  • Extra masterclasses, voices en ondersteunende materialen.
  • Altijd inspiratie voor jouw content bij de hand.