De KlantLiefde week
Voor méér aanbidders &
langdurige relaties
De KlantLiefde week
Voor méér aanbidders & langdurige relaties
Hey lieve ondernemer. Wat is het soms toch een lastige strijd. Altijd maar weer leuren met je kennis of jouw waanzinnig creatieve ideëen om die nieuwe klanten binnen te halen. En goed is voor jou eigenlijk nooit goed genoeg. Je wilt het steeds weer beter doen. Voor jouw klanten én voor jezelf. Je wordt er soms moedeloos van en drijft steeds wat vaker weg van de positieve energie.
Dat is straks verleden tijd. Na deze week vol positieve vibes stroomt jouw bedrijf straks over van liefde. Liefde voor jouw aanbod. Liefde vóór jouw klanten. En liefde van jouw klanten.
In deze week
Leer je waarom bedrijven als CoolBlue, Disney en Amazon zo geliefd zijn. En hoe jij dit kunt vertalen naar jouw bedrijf.
Weet jij hoe je nóg aantrekkelijker wordt (en blijft) voor jouw kernklanten.
Ontdek je wat jouw “ER” factor is en hoe jij daarmee interessanter wordt voor jouw potentiële klanten.
Weet je wat je moet doen om vaker een JA! te krijgen van jouw klanten.
Geef ik je tips om sterker uit de (relatie)crisis te komen.
Leer je andere ondernemers kennen die net als jij een positieve insteek hebben én van de liefde houden.
Wat gaan we doen?
Van 17 tot en met 21 mei neem ik je mee in alle fases van een relatie. Van het aantrekken van de juiste (zakelijke) partner tot die liefdevolle stabiele relatie waar iedereen jaloers op is.
Dag 1: Aantrekkelijk
Als jij al niet verliefd bent op jouw aanbod, hoe kan jouw klant dat dan ooit worden? We kijken vandaag dus naar de basis. Naar jou. En hoe jij aantrekkelijker wordt voor jezelf én jouw potentiële klanten.
Dag 2: JA!
Aanbidders en volgers genoeg. Maar hoe zorg je er nu voor dat ze volmondig JA! zeggen op jouw aanzoek. Of in dit geval op jouw aanbod.
Dag 3: Weg met de sleur
Hoe voorkom je dat jouw klant je als een zakelijke Al Bundy gaat zien? Ongeïnteresseerd en onderuit gezakt. We gaan samen kijken hoe je voorkomt dat jij en jouw klanten in de sleur komen.
Dag 4: Oh nee. Een (relatie)crisis
Zelfs de mooiste relaties hebben ermee te maken: een crisis. Of dat nu een externe (bijv. Corona) of een onderlinge crisis is. We kijken hoe je dit om kunt zetten in een kans. Een kans om de relatie te verdiepen.
Dag 5: Langdurige relaties #couplegoals
Wat is er nodig om van jou en jouw klant zo’n droomkoppel te laten worden? Hoe ziet die relatie eruit? En wat is er nodig om dit in stand te houden?
En dat is nog niet alles.
De week daarna heb ik ook nog wat verrassingen voor je in petto, want 28 mei ben ik jarig (45! O.M.G.).
Grote feesten zitten er niet in dit jaar. Dus we maken er gewoon een digitale feestweek van. En de cadeautjes? Die zijn niet voor mij, maar voor jullie!
Hoe werkt het?
Op een besloten Instagram account deel ik vijf dagen lang posts en stories die jou helpen om nog meer liefde te voelen. Liefde voor jouw klanten én wat jij hen te bieden hebt. Zodat jij makkelijker nieuwe klanten aantrekt én langdurige relaties opbouwt.
En nee, het wordt niet zweverig. Totaal niet zelfs. Maar wel een week barstensvol positieve energie. Energie die jij met mijn praktische opdrachten om kunt zetten in meer liefde van jouw volgers en klanten.
In 15 minuten per dag neem ik je mee in de wondere wereld van de klantliefde.
Samen maken we van jouw klant een fan
Hi! Ik ben Daniëlle. Ik werkte twintig jaar als marketing manager. Ik hielp grote organisaties hun verhaal te vertellen, ontwikkelde marketingcampagnes, voorzag sales van leads en begeleidde organisatietransformaties. Maar écht succesvol lukte dat pas toen ik mij ging verdiepen in de klanten. En die kennis ging gebruiken om de markting aantrekkelijker, het aanbod verleidelijker en de processen klantvriendelijker te maken.
Veel grote organisaties geven zo tig-duizend euro uit aan klantonderzoek en customer journey trajecten. De gemiddelde ondernemer kan zulke bedragen niet zomaar even op tafel leggen. En zo blijven deze waardevolle trajecten voorbehouden aan de happy few, aan de grote jongens.
Tot nu dan, want ik ontwikkelde het KlantenLab, zodat jij ook aan de slag kunt met klantonderzoek en het ontwikkelen van nieuwe concepten voor jouw marketing, communicatie, diensten en processen. En dat hoeft jou echt geen duizenden euro’s te kosten.
Veelgestelde vragen
Hoe veel tijd ben ik kwijt?
Tijdens de week plaats ik elke ochtend een aantal stories en opdrachten. Het kijken van de stories kost je max 15 minuten. Daarna kun je zelf aan de slag met de opdrachten.
Ik heb niet alle dagen tijd. Kan ik het terug kijken?
Ja, dat kan. Per dag komt er een highlight waarin je de stories van die dag terug kunt kijken. Al deze highlights blijven beschikbaar tot en met 28 mei.
Hoe doe ik mee aan de Week van de KlantLiefde?
Je meldt je via het aanmeldformulier op deze pagina aan. Ik stuur je dan instructies om toegang te krijgen tot het besloten Instagram-account. Ook krijg je per mail het werkboek dat je deze week kunt gebruiken.
Wat kost deelname aan de Week van de KlantLiefde?
Het gewone klantenlab betaal je in één keer. De experience kun je ook in twee keer betalen. Wil je hier gebruik van maken? Stuur dan even een berichtje naar danielle@endaan.nl
Voor wie is de Week van de KlantLiefde?
De Week van de KlantLiefde is voor ZZP’ers die hun kennis of creativiteit verkopen en daarbij altijd nét iets teveel van zichzelf geven.
Wanneer is de Week van de KlantLiefde?
De Week van de KlantLiefde is van maandag 17 mei tot en met vrijdag 21 mei. De week erna (van 24 tot en met 28 mei) verhogen we de feestvreugde. Met een feestweek met cadeautjes voor jullie!
Hoe lang heb ik toegang?
Je kunt de stories en posts tot half juni terugkijken en lezen. Het werkboek heb je natuurlijk gewoon zo lang je dat bewaart.
Liefde voor deze klanten van het KlantenLab
“Voor nu: WAUW mijn ogen zijn nu al geopend, ik dacht dat ik ander soort klanten wilde dan ik zo opschreef. En ik ben pas bij de eerste module. Dat belooft nog wat”
“De inzichten uit de klantonderzoeken pak ik er keer op keer weer bij. Of het nu gaat om het schrijven van een blog of het voorbereiden van een workshop. Ik merk dat ik hiermee beter de verbinding leg met mijn klanten.”